Forum e-Weblink

Artykuły, Reklama, Polityka czyli plotki i pleteczki => All off top => Wątek zaczęty przez: krolkier w Grudzień 23, 2015, 08:00:36

Tytuł: CZy korzystacie w firmach z podpisów elektronicznych
Wiadomość wysłana przez: krolkier w Grudzień 23, 2015, 08:00:36
Jakiś czas temu czytałem artykuł , w których polecali takie rozwiązanie.Moze ktoś z niego korzystał? Czy jest to wygodne?
Tytuł: Odp: CZy korzystacie w firmach z podpisów elektronicznych
Wiadomość wysłana przez: Pixel w Grudzień 23, 2015, 08:49:17
Pewnie,że jest wygodne... Wiele spraw możesz załatwić bez wychodzenia z domu. Sam zdecydowałem się na wprowadzenie podpisu po tym jak w firmie miałem coraz więcej papierowej roboty oraz załatwień na mieście. Doszło do tego,ze więcej biegałem po różnych urzędach niż bawiłem się w zarządzanie firmą.

Dzięki podpisowi wiele spraw możesz załatwić bez wychodzenia z domu ( oczywiście nie wszystkie ale na pewno większość z nich). Mamy Eurocert: https://eurocert.pl/ - obsługa jest wygodna oraz sam podpis daje duże możliwości. Nie jest również drogi.
Tytuł: Odp: CZy korzystacie w firmach z podpisów elektronicznych
Wiadomość wysłana przez: Koncubor w Grudzień 31, 2015, 04:40:30
Ja nie. Boje się.
Tytuł: Odp: CZy korzystacie w firmach z podpisów elektronicznych
Wiadomość wysłana przez: monikabert90 w Luty 26, 2018, 12:52:40
My poszliśmy krok dalej i korzystamy w firmie z elektronicznego obiegu dokumentów, coś takiego jak tutaj http://www.primesoft.pl/pl/elektroniczny-obieg-dokumentow (http://www.primesoft.pl/pl/elektroniczny-obieg-dokumentow). Jest to naprawdę bardzo wygodne, korzystne rozwiązanie, które pozwala na zachowanie porządku w dokumentacji i przede wszystkim - kontroli nad nią. Warto wdrażać we własnych przedsiębiorstwach takie innowacyjne rozwiązania, innymi słowy - warto iść z duchem czasu ;)