Autor Wątek: CZy korzystacie w firmach z podpisów elektronicznych  (Przeczytany 1030 razy)

Offline krolkier

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 81
  • Reputacja: 1
CZy korzystacie w firmach z podpisów elektronicznych
« dnia: Grudzień 23, 2015, 08:00:36 »
Jakiś czas temu czytałem artykuł , w których polecali takie rozwiązanie.Moze ktoś z niego korzystał? Czy jest to wygodne?
(...) ludzie mają wrodzony talent do wybierania właśnie tego, co dla nich najgorsze.

Offline Pixel

  • Młody user
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: CZy korzystacie w firmach z podpisów elektronicznych
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 23, 2015, 08:49:17 »
Pewnie,że jest wygodne... Wiele spraw możesz załatwić bez wychodzenia z domu. Sam zdecydowałem się na wprowadzenie podpisu po tym jak w firmie miałem coraz więcej papierowej roboty oraz załatwień na mieście. Doszło do tego,ze więcej biegałem po różnych urzędach niż bawiłem się w zarządzanie firmą.

Dzięki podpisowi wiele spraw możesz załatwić bez wychodzenia z domu ( oczywiście nie wszystkie ale na pewno większość z nich). Mamy Eurocert: https://eurocert.pl/ - obsługa jest wygodna oraz sam podpis daje duże możliwości. Nie jest również drogi.

Offline Koncubor

  • Młody user
  • *
  • Wiadomości: 29
  • Reputacja: 0
Odp: CZy korzystacie w firmach z podpisów elektronicznych
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 31, 2015, 04:40:30 »
Ja nie. Boje się.

Offline monikabert90

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 207
  • Reputacja: 0
Odp: CZy korzystacie w firmach z podpisów elektronicznych
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 26, 2018, 12:52:40 »
My poszliśmy krok dalej i korzystamy w firmie z elektronicznego obiegu dokumentów, coś takiego jak tutaj http://www.primesoft.pl/pl/elektroniczny-obieg-dokumentow. Jest to naprawdę bardzo wygodne, korzystne rozwiązanie, które pozwala na zachowanie porządku w dokumentacji i przede wszystkim - kontroli nad nią. Warto wdrażać we własnych przedsiębiorstwach takie innowacyjne rozwiązania, innymi słowy - warto iść z duchem czasu ;)