Forum e-Weblink
Artykuły, Reklama, Polityka czyli plotki i pleteczki => All off top => Wątek zaczęty przez: Antośka w Wrzesień 18, 2013, 15:08:29
-
Ludziska - jak myślicie: czy taka forma reklamy dla małego serwisu usług komputerowo-internetowych byłaby dobra - http://www.kalendarze.net.pl/?2/Kalendarze-biurkowe (http://www.kalendarze.net.pl/?2/Kalendarze-biurkowe)? Chodzi mi o umieszczenie loga mojej firmy na tego rodzaju kalendarzu i rozdawanie go klientom. Widzę często takie kalendarze firmowe, więc wydaje mi się, że może to być całkiem fajny pomysł na wypromowanie własnych usług. A Wy jak sądzicie?
-
A ja myślę, że ty przeprowadzasz marketing szeptany. Niezbyt udany.
-
A może warto zainwestować w jakieś fajne gadżety firmowe ? Ostatnio w mojej firmie przeprowadzono spory konkurs , Wiele osób się zgłosiło ponieważ do wygrania były takie bluzy muzyczne: http://www.embros.pl/BLUZY-c83.html - moim zdaniem to dość fajna metoda promocji firmy ;) Ludzie lubią takie rzeczy.
-
Na pewno można wykorzystać takie gadżety do marketingu. Choćby koszulki, czy kubki reklamowe. Można je gratis rozdawać, czy przy zamówieniach. Taką tradycją reklamę warto uzupełnić internetową. Coraz częściej stosuje się pozycjonowanie np. z http://skuteczni.pl/. Ważna tutaj jest sama witryna, jak wygląda i jakie treści dla odbiorcy zawiera. Wpływa to dodatnio na ilość wyświetleń.
-
Dodatkową promocję zapewnia sama witryna internetowa. Można zamieścić na niej ładne prezentacje 3d produktów dzięki pomocy - http://www.3dstudio68.pl/ (http://www.3dstudio68.pl/), zadbać o wygląd layoutu, ikon. Tak by strona podobała się odbiorcom. Potem już warto zadbać o marketing.
-
Przede wszystkim przemyślana i nastawiona na sukces :)
Z doświadczenia http://www.topposition.pl/ wiemy, że warto łączyć różne formy by osiągnąć ponad przeciętne wyniki.
-
Wiadomo, ze promocja firmy musi być przede wszystkim przemyślana :-) Inaczej przecież nie będzie miała zbyt dobrego skutku. Mimo wszystko najlepszą opcją jest pozycjonowanie strony (http://bizzit.pl/pozycjonowanie-stron/), bo na tym rozwiązaniu skorzysta każda firma, która posiada swoją stronę internetową. Oczywiście w tym przypadku trzeba się zastanowić nad odpowiednimi słowami kluczowymi czy optymalizacją strony pod kątem wyszukiwania, ale już lepiej po prostu zlecić to profesjonalistom, którzy będą dokładnie wiedzieli, jak się za to zabrać.
-
To prawda, promocję strony najlepiej moim zdaniem powierzyć zaufanej firmie, która będzie wiedziała, co zrobić, żeby nam jak najbardziej w tym względzie pomóc.
-
Warto też pomyśleć o AdWordsach, ponieważ jest to stosunkowa tani sposób reklamowania się w internacie, gdzie płacimy tylko za wyniki.
-
Poza tym niektórym firmom przydałby się na pewno audyt marketingowy w Trivo (http://trivo.pl/audyty-marketingowe/) - firmie specjalizującej się w doradzaniu innym w kwestii skutecznej reklamy i pozyskiwania klientów. My skorzystaliśmy i zdecydowanie nie żałujemy.
-
Uważam, że takie audyty wiele wnoszą, ponieważ pozwalają na uświadomienie sobie jakie błędy popełniamy.
-
Fajną promocją są tanie przesyłki. poczta polska kuriera ma bardzo taniego http://paczkakorzysci.pl/paczka48
-
U mnie standardowo inwestujemy w kalendarze firmowe (http://dobrekalendarze.pl/kalendarze-firmowe (http://dobrekalendarze.pl/kalendarze-firmowe)) Ludzie są przyzwyczajeni do takich praktyczny gadżetów. Potem ich używają na co dzień ;)
-
Ja promuję się głownie w internecie. Używam takich kanałów promocji jak social media czy Adwords.
-
Takie kalendarze biurowe na pewno sprawdzą się, jako dodatkowa reklama firmy. Zainwestowałbym również i w inne gadżety.
-
Jeżeli mowa o innych gadżetach, to polecam jeszcze jakieś długopisy i smycze.
-
W krajach azjatyckich ciekawą formą reklamy jest rozdawanie chusteczek higienicznych z nadrukiem reklamowym na opakowaniu. Może i kalendarze przyniosą oczekiwany przez Ciebie rezultat.
-
Oryginalne gadżety zawsze będą przykuwać uwagę potencjalnych klientów. Też myślę o wykorzystaniu kilku gadżetów m.in. kalendarzy.
-
Jeśli chodzi o promocję firmy - obojętnie jakiej, małej lub dużej - to najlepsze jest pozycjonowanie stron. Najlepiej zlecić je jakiś profesjonalnej agencji SEO, która zna się na tych czynnościach i potrafi przeprowadzić je poprawnie - bo to też jest bardzo istotne. W przeciwnym razie możemy zostać ukarani przez Google, a tego chyba nikt nie chce :) Nie będę się jednak dłużej rozpisywał na ten temat, tylko zostawię artykuł, z którego sam bardzo dużo dowiedziałem się na ten temat: https://seo.ltb.pl/tanie-pozycjonowanie-stron-internetowych-5-powodow/ (https://seo.ltb.pl/tanie-pozycjonowanie-stron-internetowych-5-powodow/) Was również zachęcam do przeczytania go i wyciągnięcia odpowiednich wniosków :)
-
Też do promowania firmy używam często gadżetów. Mam np. długopisy z reklamą mojej firmy.
-
W moim przypadku reklamę i kanał sprzedaży warzyw realizuje przez portal ogłoszeniowy giełda rolna (https://gielda-rolna.com/) i jak na bezpłatne ogłoszenia to skuteczność jest bardzo dobra.
-
Ja myślę, że ulotki są nadal dobrym pomysłem na promocję biznesu lokalnego. Mogę polecić też inwestowanie w gadżety reklamowe.
-
W promocji naszej firmy najbardziej pomocna okazała się reklama puszczana w radiu.
-
Na rynku lokalnym taka promocja zdecydowanie dobrze się sprawdzi. Myślę sobie jednak, że poza szeroko rozumianą promocją w sieci, warto postawić także na taką opcję jak chociażby plakaty. Można je w tanio zamówić, wybierając ofertę https://web-to-print.pl/plakaty (https://web-to-print.pl/plakaty) . Mamy tutaj do wyboru wiele pakietów, w związku z czym na pewno nie musimy od razu zamawiać 100 sztuk, a co więcej czas realizacji zamówień w tym przypadku nie jest długi.
-
Myślę, że taka promocja firmy powinna opierać się na pożyczce..dlaczego? Mało jest firm, które są krótko na rynku i mają wiele kasy jeżeli chodzi o porządną reklamę, Tutaj trzeba zainwestować dużą kasę pożyczki bez zaświadczenia (https://www.credy24.pl/pozyczki-bez-zaswiadczen/) są często dawane bez żadnych kłopotów, bez zbędnych formalności. Myślę, że to idealna pożyczka dla firmy, która jeszcze nie generuje dobrych dochodów
-
Większość firm startuje z pożyczkami :).
-
Jest wiele możliwości
reklama na facebooku
reklama adwords
ewentualnie warto jest pozycjonować stronę internetową Sama strona również powinna być atrakcyjna jeśli chodzi o wygląd:
http://www.eurobajt.pl/tworzenie-stron-www-przewodnik-wyboru-firmy-krok-po-kroku/
Na stronie jest opis na co zwrócić uwagę przy tworzeniu strony
-
U nas ciekawym rozwiązaniem jest tworzenie szkoleń jako formę zainteresowania firmą. Korzystamy po prostu z http://ideaprestige.eu/wynajem-sali-wroclaw/ (http://ideaprestige.eu/wynajem-sali-wroclaw/) gdzie można wynająć salkę i odpowiednio wcześniej informujemy w social media takową możliwość. To działa :)
-
Ja z kolei zastanawiam się nad marketingiem szeptanym. Tylko czy ma on dziś taką samą moc jak dawniej ?
-
Moim zdaniem najlepiej sprawdzi się tutaj marketing internetowy - pozycjonowanie strony WWW albo kampanie Adwordsowe. Oczywiście w tym celu będxie potrzeba wynajęcia firmy zewnętrznej. Warto sobie najpierw sprawdzić na kalkulatordlafirm.pl, ile taka usługa powinna wogóle kosztować w naszym przypadku. W ten sposób unikniemy sytuacji, kiedy ktoś chciałby wyciągnąć od nas zbyt dużo pieniędzy ;)
-
Kampanie Adwords są bardzo dobrym rozwiązaniem dla strony na początek. Wraz z Adwordsami trzeba też stronę pozycjonować.
-
Dziś najskuteczniejsza jest reklama internetowa AdWords, pozycjonowanie, marketing szeptany na Facebooku. Kalendarzyki w większości pewnie trafiłyby do kosza :P
-
Reklamę firmy w internecie ustawiłbym na pierwszym miejscu. Nie wolno zapominać o promocji w sieci.
-
Dziś można znaleźć wiele sposobów na promocję własnej firmy. Ja ostatnio swoją firmę promuję przez jej fanpage na Facebook, oraz Facebook Ads. Dość duże zainteresowanie.
-
Jest sporo ciekawych opcji reklamy i według mnie każda ma swoje plusy. Dobrze się sprawdzają też gadżety reklamowe, na przykład cos takiego http://www.izisport.pl/produkty,pokrowce-na-ubrania.html fajne, pożyteczne, porządnie zrobione i z logiem firmy albo jakimś hasłem reklamowym