Witam,
Kolejny raz chciałbym zwrócić uwagę na zmieniający się czas w przypadku przedłużenia transferu.
Dlaczego godzina wygaśnięcia transferu w przypadku jego przedłużenia za każdym razem się zmienia? Jakie ma to uzasadnienie? Czy nie może być ona stała (godzina pierwszego przelewu) tak jak ma to miejsce w innych systemach?
Przykład:
Klientowi wygasa następnego dnia transfer o 9:00. Oczywiście powiadomienie o tym dostaję 24h godziny wcześniej, co jest dla mnie zbyt późno (
pisałem o tym w innym wątku). Piszę do klienta zapytanie o chęć przedłużenia transferu o kolejne 30 dni, lecz domyślając się, że klient może nie odczytać maila na niecałe 24h przed wygaśnięciem transferu, przedłużam go o 1 dzień o 18:00. Wówczas do końca transferu pozostają 2 dni, który teraz liczony jest od godziny 18:00 (klient ma teraz ekstra 9 godzin transferu). Następnego dnia klient odpisuje o 9:00 rano, że chciałby przedłużyć transfer, wiec wpisuję w rubryce "Liczba dni do końca" 30 dni (bo przecież o 9:00 transfer by się właśnie skończył, więc mi się wszystko zgadza) a klient otrzymuje maila o przedłużeniu transferu o 28 dni (wcześniej dostał informację o przedłużeniu o 1 dzień).
Dla klienta, który nie musi się znać na dziwnych czasach przelewu, może to być sygnał, że ktoś go oszukuje, bo transfer wg maili z weblinka został mu przedłużony na 29 dni a nie na 30, za które przecież płaci.
Bardzo proszę o szybkie wprowadzenie stałej godziny przelewu, która nie będzie się zmieniać w momencie jego przedłużenia.