Witam
Chciałbym sprostować to co Pani Mariola Kaiser
(Xann Internet Solutions Mariola Kaiser ; ul. Kopalniana 25;43-143 Lędziny;tel/fax: (32) 32 673 86;kom. 0509 782 393 )
napisała nieprawdziwego o mnie i mojej firmie
-Pan wylicytował przez allegro pkt
Zgadza się, wylicytowałem i natychamist opłaciłem
--zadeklarował dłuższą stałą współpraca
NIGDY nie deklarowałem stałej i dłuższej współpracy! Jedyne co to nie wykluczyłem takiej współpracy, mój mail do Pani Kaiser:"Przewiduję dłuższą współpracę, choć oczywiście zależy to od efektów osiąganych przy pomocy tych punktów" Dla mnie nie jest to deklaracja (choć akurat zamierzałem współpracować dłużej, ale nie jest to deklaracja!
--po opłaceniu 2 faktur przestał się odzywać.
jedyny mój kontakt z Panią Kaiser był przy finalizowaniu transakcji na allegro (05.04.2011), później nie miałem potrzeby odzywać się, jeśli zapłaciłem dwie faktury tak jak pisze Pani Kaiser to proszę o podanie numerów tych faktur, jedna faktura z datą 04.05.2011 punkty na miesiąc, a kolejna opłacona? w maju na kolejny miesiącu? czyli w tej chwili mi się dopiero skończyła zapłata za punkty ??
--Po mim mailu dotyczącym zaległości i końca naszej współpracy nastąpiła bardzo niegrzeczna odpowiedź i cisza.
Maila od Pani Kaiser(choć nie wiem czy to od niej bo nie był podpisany, wysłany przez usera xanndesign) dostałem 02.06.2011 o godzinie 20.30 wiadomość:" Jeżeli nie ureguluje Pan zaległej faktury, nasza współpraca dobiegnie końca za 3 dni."
odpisałem na tego maila w ciagu 20 minut (mimo bycia na urlopie): "Jakiej faktury, jaka współpraca ? odnośnie czego? Zamkną mi Państwo konto na e-weblinku? Czy jest on płatny ??od kiedy ??" Przypominam iż faktury nie dostałem, ani informacji na temat przedłużenia punktów (nie korzystam zbyt często z e-weblinka).
Odpowiedź otrzymałem 03.06.2011 (piątek o 21:12), wiadomość: "Nieopłacona faktura w załączeniu. Proszę o uregulowanie zaległości za punkty, które Pan u nas zamówił, przypominam, że deklarował dłuższą współpracę. " do maila została dołączona faktura
W poniedziałek po powrocie z urlopu zamierzałem zapłacić fakturę (mimo tego iż nie deklarowałem dłuższej współpracy i nie zamawiałem więcej niż RAZ punktów e-weblink), wysłałem nawet takiego maila do Pani Kaiser. Ale dla Pani Kaiser brak kontaktu od piątku od 21:12 do poniedziałku jest niedopuszczalnym brakiem kontaktu.
Żądam aby Pani Kaiser przeprosiła mnie na łamach forum i sprostowała swoje nieprawdziwe informację.
Prosiłem o kontakt z właścicielem, otrzymałem jakiś numer telefonu, teraz widzę(faktura) że właścicielem firmy jest Pani Mariola Kaiser, myślałem że to pracownik, po właścicielu nie spodziewałem się takiego podejścia do klienta
Marcin Grzywaczewski