Autor Wątek: Centralka telefoniczna do przekierowywania rozmów  (Przeczytany 665 razy)

Offline majors

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 54
  • Reputacja: 0
Centralka telefoniczna do przekierowywania rozmów
« dnia: Czerwiec 23, 2016, 14:58:52 »
Chciałbym się dowiedzieć co potrzebuje do stworzenia sieci telefonicznej w firmie. Mam 10 pomieszczeń i chciałbym aby w każdym był telefon z zaprogramowanym nr wewnętrznym. Chodzi mi o to że, gdy zadzwoni klient usłyszy powitanie oraz informacje jaki nr. wew. musi wybrać aby połączyć się z jakimś działem. Oraz aby można było dzwonić z każdego telefonu w świat i między sobą też przez wybranie nr wew. Bardzo bym prosił o podpowiedź co muszę kupić aby to działało, oczywiście jeśli są jakieś inne lub lepsze rozwiązania to proszę pisać.

Offline krolkier

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 81
  • Reputacja: 1
Odp: Centralka telefoniczna do przekierowywania rozmów
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 24, 2016, 07:02:04 »
W grę wchodzą zakup fizyczny centralki np jakiegoś Panasonic (wybór zależy od funkcjonalności - ceny zwykle od 1k zł w górę), skorzystanie z oprogramowania które instaluje się na komputerze (w przypadku VoIP) lub skorzystanie z centrali wirtualnej (też pod VoIP).
Polecam te dwie ostatnie opcje, a w szczególności centrala wirtualna. Datera ma takie rozwiązania. Zadzwoń do nich tutaj https://www.datera.pl/ znajdziesz tam trochę więcej informacji na temat tego co i jak.
(...) ludzie mają wrodzony talent do wybierania właśnie tego, co dla nich najgorsze.