Najpierw piszesz ze skończył Ci się przelew, a następnie ze wyzerowało ci projekty gdy miałeś punkty
opisałem drugą sytuację - taką, w której miałem punkty.
jeżeli piszę niejasno, zapomnijmy o wszystkim powyższym, proszę o odpowiedź na poniższe pytanie:
Dlaczego zostały wyzerowane punkty przydzielone do moich projektów? Miałem następującą sytuację: miałem klika przelewów w sumie na 825K punktów. Ustawiłem 4 projekty dodatkowe, sumarycznie na 400K punktów czyli na projekt podstawowy pozostawało 425K punktów. Jeden z przelewów, na 25K punktów, wygasł. Spodziewałem się, że zostanie zmniejszona liczba punktów w projekcie podstawowym (do 400K) natomiast zostały wyzerowane projekty dodatkowe i na projekt podstawowy przypadało 800K.
drugie pytanie: w jaki sposób mogę "przedłużyć" przelew? widzę tylko opcję usunięcia przelewu i zrobienia nowego. W takim przypadku jeżeli przelałem komuś 50K punktów posiadając w sumie 70K to nie mogę najpierw wysłać nowego przelewu na 50K i dopiero usunąć stary. Jeżeli najpierw usunę a później wyślę nowy to mój normalnie cierpliwy przyjacielski i bardzo fajny klient dostanie piany na pysku ponieważ po raz kolejny ******* mu w kosmos ustawienia projektów.