Autor Wątek: Problem z licznikiem dni dla przelewów pkt  (Przeczytany 1882 razy)

Offline kojot

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 297
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Problem z licznikiem dni dla przelewów pkt
« dnia: Lipiec 29, 2008, 13:46:57 »
2 czy 3 dni temu wyzerowało mi przelew mimo że punkty były na koncie więc dałem odśwież i przedłuzył mi skurkowaniec o 31 dni zamiast do końca abonamentu. Poinformowałem o tym klienta i dogadałem się że przedłużę o kolejne 3 dni czyli razem o kolejny miesiąc jako że po odświeżeniu 3ch dni brakowało. Razem było 33 dni dzisiaj patrzę i dalej jest 33 dni jakby licznik stanął czy możecie to sprawdzić ? mi się kurna nie chce wciąż pisać że ciągle jakieś problemy są z tymi przelewami. I poprawcie to by po odświeżeniu przelewu przelew był kontynuowany a nie przedłużany o kolejne 30 czy też 31 dni bo to trochę problematyczne jest. Jak bym se chciał przedłużyc przelew to sam bym dodał do niego odpowiednią ilość dni.
Sprzedam punkty

zapraszam na:
gg: 7052854
mail: gielo@go2.pl
lub PRIV


Offline e-weblink.com

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 597
  • Reputacja: 8
Odp: Problem z licznikiem dni dla przelewów pkt
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 06, 2008, 18:25:00 »
aktualnie trwają prace nad poprawieniem tej opcji tak aby system podpowiadał ile dni pozostało do końca transferu

Pozdrawiam.
Najczęściej Zadawane Pytania:
http://www.e-weblink.com/faq.php

Offline Vimes

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 303
  • Reputacja: 3
  • Płeć: Mężczyzna
  • wtf?
Odp: Problem z licznikiem dni dla przelewów pkt
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 06, 2008, 18:58:06 »
U was trwaja prace a ja dostałem mejla że wszystkie przelewy mi wyzerowało. Wszystko wróciło do normy po minucie, ale każdy klient też takiego mejla otrzymał i teraz muszę się tłumaczyć po kolei każdemu, że to nie moja wina i że punkty są ciągle na koncie.

Offline Xann

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2116
  • Reputacja: 151
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Problem z licznikiem dni dla przelewów pkt
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 07, 2008, 08:55:19 »
Problem został rozwiązany, zgadza się ze przy okazji rozesłany został mailing o przerwanych przelewach, proszę klientom podać linka do tego tematu na forum i z zrzucić sprawę na nas