Autor Wątek: Anulowalo mi wszystkie przelewy  (Przeczytany 2107 razy)

Offline ptak

  • Młody user
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
Anulowalo mi wszystkie przelewy
« dnia: Sierpień 08, 2007, 17:33:17 »
Zalogowalem sie na jedno ze swoich kont i ze zdziwieniem zauwazylem, ze nie mam tam zadnych punktow.
Jest to o tyle dziwne, iz przelewalem sobie na to subkonto punkty z konta glownego.

Zalogowalem sie na konto glowne i zauwazylem, iz WSZYSTKIE punkty ktore przelewalem na rozne konta sa anulowane.
Wszystkie maja niby date wygasniecia "2007-08-07 21:30:02", co jest o tyle dziwne ze ustawialem wszystkim subkontom czas 365 dni.

Czy ktos tez ma taki problem ?

Offline Xann

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2116
  • Reputacja: 151
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Anulowalo mi wszystkie przelewy
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 08, 2007, 22:04:16 »
Występuje to wówczas gdy masz mniej punktów niż potrzebujesz do przelewów, wówczas są anulowane wszyskie przelewy

Offline ptak

  • Młody user
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
Odp: Anulowalo mi wszystkie przelewy
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 09, 2007, 17:38:44 »
dzieki za info, to wiele tlumaczy
moze warto bylo by dodac automatyczne powiadamianie o takiej sytuacji ?