Forum e-Weblink

System wymiany linków reklamowych - Crosslinking => Pomoc => Wątek zaczęty przez: kojot w Lipiec 29, 2008, 13:46:57

Tytuł: Problem z licznikiem dni dla przelewów pkt
Wiadomość wysłana przez: kojot w Lipiec 29, 2008, 13:46:57
2 czy 3 dni temu wyzerowało mi przelew mimo że punkty były na koncie więc dałem odśwież i przedłuzył mi skurkowaniec o 31 dni zamiast do końca abonamentu. Poinformowałem o tym klienta i dogadałem się że przedłużę o kolejne 3 dni czyli razem o kolejny miesiąc jako że po odświeżeniu 3ch dni brakowało. Razem było 33 dni dzisiaj patrzę i dalej jest 33 dni jakby licznik stanął czy możecie to sprawdzić ? mi się kurna nie chce wciąż pisać że ciągle jakieś problemy są z tymi przelewami. I poprawcie to by po odświeżeniu przelewu przelew był kontynuowany a nie przedłużany o kolejne 30 czy też 31 dni bo to trochę problematyczne jest. Jak bym se chciał przedłużyc przelew to sam bym dodał do niego odpowiednią ilość dni.
Tytuł: Odp: Problem z licznikiem dni dla przelewów pkt
Wiadomość wysłana przez: e-weblink.com w Sierpień 06, 2008, 18:25:00
aktualnie trwają prace nad poprawieniem tej opcji tak aby system podpowiadał ile dni pozostało do końca transferu

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Problem z licznikiem dni dla przelewów pkt
Wiadomość wysłana przez: Vimes w Sierpień 06, 2008, 18:58:06
U was trwaja prace a ja dostałem mejla że wszystkie przelewy mi wyzerowało. Wszystko wróciło do normy po minucie, ale każdy klient też takiego mejla otrzymał i teraz muszę się tłumaczyć po kolei każdemu, że to nie moja wina i że punkty są ciągle na koncie.
Tytuł: Odp: Problem z licznikiem dni dla przelewów pkt
Wiadomość wysłana przez: Xann w Sierpień 07, 2008, 08:55:19
Problem został rozwiązany, zgadza się ze przy okazji rozesłany został mailing o przerwanych przelewach, proszę klientom podać linka do tego tematu na forum i z zrzucić sprawę na nas