Forum e-Weblink
System wymiany linków reklamowych - Crosslinking => Pomoc => Wątek zaczęty przez: mwi w Czerwiec 06, 2008, 08:29:44
-
Mam pytanie jako nowy:
jak przeliczać liczbę punktów na liczbę pobrań a to na liczbę stron na których wyświetla się dany link i częstotliwość z jaką się wyświetla? CO znacza, że link został pobrany 3 razy - że wyświetli się 3 razy, że będzie się wyświetlał na 3 stronach (ale jak długo i jak często)? (przepraszam, ale nie mogę tego znaleźć w instrukcjach i faqach).
Co się dzieje, jeśli chciałbym linkować też strony na których nie ma linków e-weblink (nie są w systemie)?
-
e-weblink jest system rotacyjnym, ilosc przyłozonych PKT zwieksza szanse ze link zostanie liźnięty przez boty na stronach na których jest wyświetlany , nie ma dokładnych danych bo jak juz powiedzialem jesto system dynamiczny a nie stały , na koncie PRO w systemie są podpowiedzi ile PKT należy dawac na najcześciej używane frazy w postaci średniej ilosci PKT na fraze
-
OK. Ale dalej nie wiem co to jest liczba pobrań - czy jest to równoznaczne z jednorazowym wyświetleniem na jakiejś stronie?
Moje drążenie wynika z częstych sugestii specjalistów od SEO, aby nie przyłożyć zbyt wielu linków do strony, gdyż google potraktuje to negatywnie a nie pozytywnie
-
Powiedzmy ze do 500 pkt daje sie na nowe domeny do 2000 pkt tys na frazy niszowe
-
dzięki
-
Przemyślałem odpowiedź i potrzebuję jednak doprecyzowania:
Nowe domeny 500 a po 3 miesiącach np?
Frazy niszowe 2000 - ale rozumiem że po jakimś czasie. A frazy topowe (sex, java) ile?
Czy nie prostszym rozwiązaniem byłaby informacja typu: przeciętnie statystycznie 500 punktów daje wyświetlenie na x witrynach y razy. Albo 20 pobrań to 10/20/50/100 witryn na której współdzieli się linki z 10/100/1000 innych linkobiorców
Pytanie ma sens jeśli jednocześnie prowadzi się inne kampanie bazujące na linkach bezpośrednich (np. linkowanie z qlweb-a), żeby nie wylecieć z googli za nadmierny wzrost liczby linków
-
Te pytania są tak kluczowe ze nikt Ci na nie nie udzieli odpowiedzi.
-
Rozumiem, że nikt z użytkowników nie odpowie bo zdobył tą wiedzę latami doświadczeń. Ale dostawca systemu?
To tak jakby firma sprzedająca samochód odpowiadała (na pytanie o szybkość maxymalnną i przyspieszenie): Jeśli będzie Pan umiejętnie jeździł to dojedzie Pan w czasie, który prawdopodobnie zadowoliłby większość statystycznych kierowców.
-
chodzi o to ze te ustawienia są indywidualne do domeny , są domeny nowe , stare bardzo stare , pozycjonowane nie dotykane , trzeba wiedzieć ile można na jaką domena na jaką frazę to nie jest tak ze na frazę bielizna daje 100 tys bez względu na jakąkolwiek domenę i zapominam