Forum e-Weblink
System wymiany linków reklamowych - Crosslinking => Uwagi i opinie => Wątek zaczęty przez: xradar w Lipiec 23, 2010, 11:07:57
-
Ponieważ zamknięcie Yahoo Site Explorera przez Yahoo, który zamieni engine na Bing staje się coraz bardziej prawdopodobnym faktem, chciałbym zapytać jaki plan awaryjny w takiej sytuacji ma E-Weblink na obliczanie punktów?
-
przyłaczam się do pytania
-
błagam. było proszone o to już kilka razy że kiedy Yahoo podaje :
"Site Explorer is currently undergoing periodic maintenance.
Please return at a later time."
to żeby nie zmieniało danych strony. Teraz zresetowało mi 3 stronki (pkt spadły z kilkunastu tysięcy na kilkadziesiąt) i poszły mi transfery. TO chyba nie jest problem wprowadzić do kodu coś takiego? Kilka minut pracy prawdopodobnie...
a system leci i resetuje mi kolejne storny i kolejne transfery!
konto kasztan165
-
1/4 moich stron wskazuje bl i site w yahoo 0. Część ręcznie usuwałem i dodawałem ponownie bo punkty zaczęły drastycznie lecieć. Wywala też znowu site w google i trzeba ponowić aktywację. Nie wiem ale jak widzę to to zerowanie site yahoo zawsze się jakoś zbiega z wywalaniem stron w związku z zerowaniem site przez google. Teraz pytanie ? czy to google i yahoo zawsze razem szaleją czy jednak to coś z eweblinkiem jest od dłuższego czasu nie tak ? Jakieś bugi, chwilowe przeciążenia serwera ? Sam już nie wiem ale dziwi mnie to, że jak coś się dzieje to zawsze razem yahoo i google. Jak jest ok, to przez miesiąc nic się nie dzieje.
-
Site Explorera "przyciął" wczoraj wskazywaną ilość linków i to znacznie. Jak zareaguje e-web?
-
W ogóle nie reaguje, telefon nie czynny, na emaile nie odpisują a w bazie wyświetla mi się non stop "error data" >:(
-
Site Explorera "przyciął" wczoraj wskazywaną ilość linków i to znacznie. Jak zareaguje e-web?
Nie możemy reagować z dnia na dzień. Strategia już wcześniej było opracowana na wypadek zniknięcia usługi SiteExplorer, ale jednodniowy skok to jeszcze za mało aby wprowadzać jakiekolwiek zmiany.
W ogóle nie reaguje, telefon nie czynny, na emaile nie odpisują a w bazie wyświetla mi się non stop "error data"
Fakt, linie telefoniczne weblinka odmówiły dziś posłuszeństwa - sprawa wyjaśniana jest u operatora. Jeśli chodzi o nieodpisane maile i "error data" proszę o szczegóły na PW.
PS. Kontakt telefoniczny można również uzyskać pod numerem firmowym umieszczonym na stronie www.xann.pl
-
fakt jest taki iz redukcja trwa do dzisiaj, i jak widze po 1 redukcji srednio o 50-80% dzis jest kolejna o kolejne 50% z tego co zostało
-
Strategia już wcześniej było opracowana na wypadek zniknięcia usługi SiteExplorer, ale jednodniowy skok to jeszcze za mało aby wprowadzać jakiekolwiek zmiany.
I o to właśnie się pytam - jaka jest strategia?
-
dokladnie
ciecie BL na chwile obecna wg statystyk weba 50%
ciecie site - 35% a to tylko dane szacunkowe gdyz nie wszystkie strony jak sadze zostały sprawdzone
wg mnie ciecia sa na poziomie 80-90% i pokazują tylko czesc wyników
a niestety system uzależnia punktacje od site i BL w Y wiec dla nas wszystkich ma to znaczenie
-
Aktualizacja danych z Yahoo została wstrzymana na czas obecnych zawirowań.
-
nie wiem czy po mału nie wraca, gdyz widze małe wzrosty BL i site w Y
-
Moze by jednak wprowadzic jakis bufor w weblinku na te wahania, bo to juz drugi raz w przeciagu miesiaca.
Mocno destabilizuje to prace w systemie. Jesli Bing i Yahoo beda robic to notorycznie co jest prawdopodobne bo przeciez sie lacza, to nie wyobrazam sobie pracy w systemie gdzie raz w miesiacu masz dwa razy tyle punktow a raz polowe tego co miales.