Autor Wątek: Użytkownik - sarek  (Przeczytany 2413 razy)

Offline svitkers

  • Młody user
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Reputacja: 0
Użytkownik - sarek
« dnia: Lipiec 20, 2008, 14:44:00 »
Witam,

chciałbym opisać przykrą sytuację która mnie ostatnio spotkała przy zakupie punktów. Otóż 12 czerwca 2008 r. zakupiłem u użytkownika "sarek" 20k punktów (posiadam pełne dane kontaktowe). Umówiliśmy się na 75 złotych za 30 dni przelewu. Dokonałem przelewu i przelew punktów śmigał do 2 lipca 2008 r., do godziny 4:00. Odezwałem się do kolegi z prośbą o wznowienie przelewu na co odpowiedział mi, że:

"30 dni już minęło więc wygasł, chcesz przedłużyć i zakupić punkty?"

Na tego emaila odpisałem mu:

"Spójrz kiedy wysłałeś ten przelew? W załączniku print screen - 12.06.2008.
Kiedy przywrócony zostanie przelew?"

Załącznikiem do emaila był zrzut ekranu przelewu z konta. Na ten email dostałem odpowiedź:

"To system eweblinka sam anulował przelew (nie pierwszy raz już, więc pomyłka jest raczej wykluczona) który był ustawiony na 30 dni, mam potwierdzenie na poczcie. Anulował też jeszcze jeden a więc wszystko musi jest w porządku"

Poprosiłem jeszcze raz o wznowienie przelewu, użytkownik "sarek" się jednak nie odzywał. W międzyczasie kupiłem 20k pkt od innej osoby.

Nie chodzi mi nawet o pieniądze, wyjdzie jakieś 35 złotych, ale o elementarną uczciwość i taką wyjątkowo bezczelność ze strony tego użytkownika.

Dysponuję emailami, logami GG, historią przelewów. W razie potrzeby są one oczywiście do wglądu.


Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Lipiec 20, 2008, 14:54:04 wysłana przez svitkers »

Offline sarek

  • Młody user
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: -2
Odp: Użytkownik - sarek
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 20, 2008, 16:36:28 »
Jestem na wakacjach, bez dostępu do internetu(stąd brak odpowiedzi), w podobnym czasie w którym wygasl Twoj przelew, wygasło też 2 inne i nikt problemów nie miał, sprzedaję punkty nie pierrwszy raz. Kazdy z nich ustawiony był na 30 dni. Nawet do tego nie zagladałem skoro wygasło to termin musiał minąć.

Offline zgred

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 158
  • Reputacja: 5
Odp: Użytkownik - sarek
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 20, 2008, 22:41:18 »
jesli system usunął za wczesnie to się wznawia.

U mnei czasem też się zdarza że system coś tam skasuje i wznawiam bez uszczerbku dla klienta.

wiec albo kłamie strona A albo B albo któras ze stron nei umie posługiwać się EWeblinkiem.

Xann jak admin byłby wstanie zainterweniować - tak sądze - i potwierdzić kto ma rację. To ważne - jak mniema - dla obu stron i przyszłych klientów (bo saklienci ktorzy o dwa dni nie robią zamieszania ale o 10 juz tak).
gonz0
--

Offline e-weblink.com

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 597
  • Reputacja: 8
Odp: Użytkownik - sarek
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 20, 2008, 22:57:03 »
chciałbym opisać przykrą sytuację która mnie ostatnio spotkała przy zakupie punktów. Otóż 12 czerwca 2008 r. zakupiłem u użytkownika "sarek" 20k punktów (posiadam pełne dane kontaktowe).

rozumiem, że nasza praca idzie na marne... użytkownik o ktorym piszesz notorycznie miał usuwane oferty sprzedaży gdyż nie umieszczał bannera z dostępnymi punktami a i tak znalazł chętnego... proszę następnym razem dokładniej dobierać kontrahentów...

Pozdrawiam.
Najczęściej Zadawane Pytania:
http://www.e-weblink.com/faq.php

Offline svitkers

  • Młody user
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Reputacja: 0
Odp: Użytkownik - sarek
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 21, 2008, 00:35:49 »
Witam,

widzę, że kolega Adam na forum odpisał - na emaile to już tak łaskawy odpisywać nie był.

Tłumaczenie czegoś, że nieomylnością systemu to jakieś olbrzymie nieporozumienie. System nie powinien resetować transferów a to robi, nie powinien wywalać kont a mu to się zdarza itp itd. Wygasł transfer bo nie miał punktów na koncie (wyrzuciło mu jakieś konto), system próbował powtórzyć przelew ale liczba prób się skończyła.

Nawet do tego nie zagladałem skoro wygasło to termin musiał minąć.

To ja Ci ułatwię trud zaglądania na konto i wklejam poniżej print screen przelewu. Jak byk widać datę wykonania przelewu - 12 czerwca (przypomnę - przelew wygasł 2 lipca). Cała sytuacja byłaby banalnie prosta gdybyś się nie zachowywał jak mały chłopczyk, tylko zalogował się na konto banku i sprawdził w historii kiedy przelew został wykonany - 60 sekund roboty. Z tym, że masz 60k punktów i max. 3 przelewy - odszukanie tego to kilka sekund. Z tym, że Ty niczego nie chcesz przyjąć do wiadomości. Wysłałem Ci kilkanaście emaili (m.in. z pdf przelewu), archiwum naszej rozmowy z GG i wymiany emailowej. Najprawdopodobniej wyleciał Ci serwis, potem wygasł przelew, w międzyczasie opchnąłeś punkty a teraz z wszystkich robisz głupków.