Witam,
chciałbym opisać przykrą sytuację która mnie ostatnio spotkała przy zakupie punktów. Otóż 12 czerwca 2008 r. zakupiłem u użytkownika "sarek" 20k punktów (posiadam pełne dane kontaktowe). Umówiliśmy się na 75 złotych za 30 dni przelewu. Dokonałem przelewu i przelew punktów śmigał do 2 lipca 2008 r., do godziny 4:00. Odezwałem się do kolegi z prośbą o wznowienie przelewu na co odpowiedział mi, że:
"30 dni już minęło więc wygasł, chcesz przedłużyć i zakupić punkty?"
Na tego emaila odpisałem mu:
"Spójrz kiedy wysłałeś ten przelew? W załączniku print screen - 12.06.2008.
Kiedy przywrócony zostanie przelew?"
Załącznikiem do emaila był zrzut ekranu przelewu z konta. Na ten email dostałem odpowiedź:
"To system eweblinka sam anulował przelew (nie pierwszy raz już, więc pomyłka jest raczej wykluczona) który był ustawiony na 30 dni, mam potwierdzenie na poczcie. Anulował też jeszcze jeden a więc wszystko musi jest w porządku"
Poprosiłem jeszcze raz o wznowienie przelewu, użytkownik "sarek" się jednak nie odzywał. W międzyczasie kupiłem 20k pkt od innej osoby.
Nie chodzi mi nawet o pieniądze, wyjdzie jakieś 35 złotych, ale o elementarną uczciwość i taką wyjątkowo bezczelność ze strony tego użytkownika.
Dysponuję emailami, logami GG, historią przelewów. W razie potrzeby są one oczywiście do wglądu.
Pozdrawiam