Forum e-Weblink
System wymiany linków reklamowych - Crosslinking => Uwagi i opinie => Wątek zaczęty przez: eddy w Marzec 13, 2010, 12:12:07
-
Męczy mnie irytujący problem od kilku tygodni. Otóż dostaję maila, że mam za mało punktów na przelewy, więc system je wyłącza. Wchodzę do panelu, a tam wszystkie punkty są OK (czyli system coś źle wykrył i to poprawił). Nie byłoby problemu, gdyby nie fakt, że te wyłączone przelewy dla klientów są nadal wyłączone!
Co się dzieje? Klienci się denerwują, bo mają przerwy w dostawie punktów. Ja już tez tracę cierpliwość, bo punkty mam, ale przelewy są wyłączane przez to, że system źle oblicza punkty.
-
masz za mały magazyn pkt w zapasie,
jezeli masz np 10 tys pkt i wysłasz 10 tys pkt moze się zdarzyć ze jedna strona się wykatwuje wówczas system gasi przelewy
taki przypadek nie występuje jeżeli wysyłasz tylko 70% swoich pkt a 30% to bufor bezpieczenstwa
-
Mam 25% bufor. Chociaż to nie powinno mieć znaczenia, bo skoro przy drugim sprawdzaniu strony już jest dobrze, to wygasłe przelewy powinny być włączane ponownie. Może jednak to poprawisz? :-)
-
Przychylam się do prośby o automatyczne wznowienie transferów w przypadku "odzyskania" brakujących punktów.
-
Xann tez spotkałem się z kilkukrotnym wy autoryzowaniem witryny, żeby po kilku sekundach automatycznie wróciła.
Co prawda przelewy nie naruszone, zapas był większy, ale projekty zeruje.
Aż się prosi opóźnić system odcinający projekty/transfery punktów o 2-3 minuty, względem sprawdzenia instalacji linków na podstronach lub przeliczenia punktów dla witryny.
-
Xann tez spotkałem się z kilkukrotnym wy autoryzowaniem witryny, żeby po kilku sekundach automatycznie wróciła.
Działa to na takiej zasadzie że:
przy trzecim stwierdzeniu że strona nie działa (przyczyn może być wiele) system wyautowuje domenę, ale mamy też bota który po 30 min jeszcze raz spawadza wyautowaną domenę, a nóż widelec już wszystko działa, jeżęli tak przywraca ją do systemu
Dlatego niektórzy nie wiedzą nawet tego że domena została odłączona i ponownie po 30 min włączoną do systemu
-
Przez te 30 minut wysyła maila, że brakuje punktów, wywala przelewy i jeśli odbiorę tego maila po kilku godzinach albo następnego dnia, to oczywiście liczba punktów się zgadza, ale przelewy są nadal nieaktywne i klient wkurzony. To tak nie powinno działać.
-
Działa to dlatego tak, bo niektórzy dostają bana na domenę lub odłączają domenę od systemy wówczas jest uczciwe ze w monecie sprawdzenia przez bota tracą punkty, a nie że jeszcze kożystają z punktów ktore im nie przysługują
Jak widać nie ma uniwersalnego rozwiązania, trzeba wybrać mniejsze zło dlatego jedynym wyjściem tutaj jest posiadanie zapasu pkt a nie wysyłka ich na styk
-
Chodzi o to, by w momencie przywrócenia punktów system aktywował przelewy. Teraz trzeba robić to ręcznie.