Autor Wątek: System elektronicznego obiegu dokumentów  (Przeczytany 441 razy)

Offline majors

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 54
  • Reputacja: 0
System elektronicznego obiegu dokumentów
« dnia: Marzec 29, 2018, 08:34:28 »
Czy ktoś z was ma może jakieś doświadczenia z systemem elektronicznego obiegu dokumentów?? Chodzi o firmę w której praca jest rozproszona, a chcielibyśmy mieć kontrolę nad dokumentacją firmową.

Offline witek

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 73
  • Reputacja: 0
Odp: System elektronicznego obiegu dokumentów
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 30, 2018, 08:21:59 »
Takich systemów jest dosyć dużo. Zarówno tych darmowych jak i komercyjnych.
W przypadku komercyjnych zwykle opiera się to na miesięcznym abonamencie lub na wykupieniu licencji na 1 rok z góry. Komercyjne mają ta przewagę, że objęte są gwarancją, pomocą techniczną.
Czyli jak coś nie działa poprawnie lub jakaś funkcjonalność nie jest znana, można prosić o pomoc z wyjaśnieniem.
Zwykle do tego typu rzeczy wykorzystuje się aplikacje klient-serwer, a więc dostęp przez przeglądarkę. Jest to wygodne i można z tego korzystać w zasadzie z każdego komputera z dostępem do sieci internet. Przykładowy system elektronicznego obiegu dokumentów w firmie: https://www.edison.pl/elektroniczny-obieg-dokumentow -

Offline monikabert90

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 207
  • Reputacja: 0
Odp: System elektronicznego obiegu dokumentów
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 13, 2018, 13:24:49 »
W dzisiejszych czasach elektroniczny obieg dokumentów stosuje już coraz więcej firm, ponieważ jest to bardzo wygodne i praktyczne rozwiązanie. Można dzięki niemu zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Na stronie http://www.primesoft.pl/pl/elektroniczny-obieg-dokumentow zostało opisane działanie takiego systemu wdrażanego przez firmę Primesoft, która zajmuje się tym od wielu lat. Są tam również wymienione korzyści, które płyną z wprowadzenia elektronicznego obiegu dokumentów w firmie.

Offline jakubczak

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 101
  • Reputacja: 0
Odp: System elektronicznego obiegu dokumentów
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 18, 2018, 11:33:06 »
Nie jestem przekonany do tego aby ważne dokumenty "wisiały gdzieś w sieci". Jak wiemy w internecie czyhają różne niebezpieczeństwa, jak np. hakerzy albo wirusy. Przejęcie takich dokumentów to dla nich nie problem, za to zwiastuje początek naszych problemów. Dlatego lepiej urządzić sobie swoje fizyczne archiwum. Jest to możliwe jeśli zaopatrzymy się w pudła archiwizacyjne