Forum e-Weblink
System wymiany linków reklamowych - Crosslinking => Uwagi i opinie => Wątek zaczęty przez: borys w Styczeń 19, 2008, 01:44:55
-
Witam
Pytanie do administracji - w jaki sposób są oceniane przelewy punktowe od innych użytkowników.
Problem następujący - sprzedający regularnie odnawia przelew punktów, albowiem "znikają" z jego konta poprzez niesłuszny brak jego autoryzacji strony. Przerwa w dostawie takich punktów wynosi ok godziny.
Pytanie - czy tak dodawane punkty mają jakąś wartość, czy też system widzi ich brak?
-
Przelewy są realizowane tylko i wyłącznie z punktów które mają pokrycie (w złocie albo w SITE) jeżeli ktoś straci SITE z różnych przyczyn wiadomo ze nie może wysyłać punktów których nie ma.
Najczęstszym błędem wysyłających jest posiadanie punktów na styk tzn ma 101 tys pkt i wysyła 100 tys wiadomo jak jest z site dziś jest więcej jutro mniej, nasza rada:
Sprzedający powinien mieć zachowany spory zapas w magazynie na wypadek skoków
-
Jupi, doskonale rozumiem to co napisałeś bo jest to logiczne. Moje pytanie było jednak bardziej szczegółowe - jak system traktuje taką kilkugodzinną przerwę w dostawie punktów.
Bo zdaniem sprzedającego nic się nie dzieje, a ja już nie jestem tego taki pewien.
-
Kilku godzinna nie jest groźna, jakaś znacząca tak tak naprawdę to jest powyżej dwóch dni